Dušan Polanský
Působivé a lákající. Kdo by nechtěl mít na chalupě taková kamna?!
Cítíte tu kyselost a šumění v ústech? My starší určitě.
A opět šuměnky, jenom v jiné úpravě.
Reklama i s cenami. Proč ne, pokud jsou ceny stabilní! Dnes by to asi nešlo.
Až na to, že font písma použitý pro jméno je zbytečně složitý, z návrhu vyzařuje ženský půvab.
Avantgardní návrh. Chválím.
Technicky přesvědčivé.
Vydařená volba barev. Lístek působí příjemně.
Správně ponechané místo na známky.
De luxe. Opravdu výborný návrh.
Skvělá práce s jednou barvou.
Příliš moc typů písma, jinak idea návrhu je dobrá.
Stejná firma, tenhle návrh je již lepší.
Hezké a příjemné pro oči.
Typický lístek s barevnou reklamou na umělé hnojivo.
A další typický lístek s barevnou reklamou na umělé hnojivo.
Firmu si jistě zapamatujeme díky velice výraznému nápisu.
Jednoduchost, což je vždy lepší než přeplácanost.
Technicky přesvědčivé. Výborná čitelnost textu.
Vhodně zvolená barva, ovšem výrazné vodorovné linky vpravo kazí dojem.
Zbytečný vnější i vnitřní rámeček a tisk mohl být kvalitnější.
Docela vydařený pokus o zajímavý návrh.
Při pestrosti obsahu je myšleno i na známky.
ABC dát níže, text posunout doleva a zbylo by i místo na známku.
Každý hned vidí, k čemu gumoasfalt kdysi sloužil. Přesvědčivé.
Hezký návrh, ale rámečky pro známku i adresu jsou trochu zbytečné.
Jednoduché, jasné, i dobrá volba barvy papíru obálky.
Návrh je zajímavý, leč dojem kazí zvolené barvy i barva obálky.
Obrazec měl být celý výše.
A o dva roky později je již návrh v pořádku.
I laikovi je jasné, co MAP vyrábí.
Hezký návrh s dobře čitelným logem.
Zde můžete pokračovat v prohlížení.
Zde se můžete vrátit na předchozí stránku.