Krása filatelie - firemní celistvosti (18. pokračování)

Dušan Polanský

Střídmé logo a dobře čitelné a přehledné údaje.

Známý medvídek firmy HARIBO mohl být větší, stejně jako adresní údaje.

Textová část je výborná, ale tvůrce loga nešťastně využil možnosti kvalitního tisku. Do malého černého trojúhelníku nacpal název firmy a znázornil trnasformaci vstupního signálu na výstupní, ač je tahle transformace na logu již jednou použita. Nemluvě o tom, že to, co je v trojúhelníku je volným okem málem nerozpoznatelné. Někdy méně je více.

Výstižné a výborná čitelnost textu.

U reklamy na film jde především o atraktivitu. Splněno.

Docela vydařené grafické i barevné provedení.

Trochu moc strohé, ale čitelnost výborná.

Opět při návrhu zapomenutí místa na známky.

Grafika na celině nic moc, ale hezké strojové razítko, jedno z prvních.

Tak to má být, logo jasně dominuje.

Šroub a matice jako hrom.

Byly časy, kdy Znojmo kralovalo trhu s okurkami.

U firmy vládl pořádek, razítka s datumy, kdy došlo a kdy bylo vyřízeno.

Stejná firma s malými úpravami grafiky.

Tak nějak kdysi vypadal traktor.

Průměrná klasika.

Logo ujde, ale k čemu jsou všechny ty rámečky?

Typický lístek s technickým námětem v standardní kvalitě.

Opět typický lístek s technickým námětem v standardní kvalitě.

Pokus o graficky zajímavé písmo, ale písmo dole je malé, těžko čitelné.

Hlavní nápis je příliš agresivně veliký.

Zde můžete pokračovat v prohlížení.

Zde se můžete vrátit na předchozí stránku.

 

Poslední aktualizace v Brně 23. října 2017.

Domů | Prolog 2001: Vesmírná odysea | Nejen básně v próze | Články