Krása filatelie - firemní celistvosti (32. pokračování)

Dušan Polanský

Vyvážený textový návrh působí příjemně, navíc ladí barva obálky i písma.

Topičová edice bylo velice známé prvorepubliková vydavatelství.

Zaujalo mě logo založené pouze na příjmení majitele firmy.

Uznejte, že název svazu je půvabně prvorepublikový.

Velikostí a typů písma je až příliš moc.

Někdy mě upoutá zajímavé jméno, ale graficky nic zvláštního.

Důvod je stejný jako u předchozího lístku a graficky opět nic zvláštního.

Typický firemní lístek z doby císaře Františka Josefa.

Text přes výrobky je nevhodně umístěný a je těžce čitelný.

Lístek ukazuje, jaký jazyk v Podmoklech kdysi byl dominantní.

Kdysi známá a běžná reklama na bonbóny proti kašli.

Jednoduchý a elegantní návrh. Správně je ponechán veliký prostor na adresu.

Dnes vlastenčíme a kdysi Košice byly svobodným Babylonem jazyků.

Tady se pro změnu jedná o nesvobodné použití německého jazyka.

Je vidět, že ovocné konzervy nejsou žádnou novinkou.

Trochu vadí, že v horním řádku jsou aktivity i fragment jména.

Sympatická výroba i sympatický textový návrh, tedy až na ty uvozovky.

Další sympatická výroba i sympatický textový návrh.

Přílišná snaha o maximalizaci množství textu.

Poslední písmenko pod obrázkem koně je spíš rébusem než informací.

Návrh s šikmo nasměrovaným textem docela ujde.

Lístek s reklamou na známá prvorepubliková kamna. Na lístku je i krásně čitelné razítko vlakové pošty.

Zde můžete pokračovat v prohlížení.

Zde se můžete vrátit na předchozí stránku.

Domů | Prolog 2001: Vesmírná odysea | Nejen básně v próze | Články