Dušan Polanský
V grafice je až moc detailů a písmo je malé.
To stejné platí i pro lístek z o něco pozdější doby.
Černé pozadí obrázku působí trochu smutně.
Elegantní návrh ve fialové barvě.
Stejná firma. Jednoduché a vtipné logo, přesněji ochranná známka.
Stejná firma. Text Barva je život měl být větší.
Je vidět, že barva je život platí. Tentokráte hlavička je v modrém.
Docela vydařený pokus o originalitu.
Dobrý nápad, ale nápis CASTEL BOSKO se mi zdá nefunkční. Tedy pokud firma na zámku nesídlila.
Je jasné, že firma vyrábí váhy.
Obálka působí příjemným dojmem.
Nápad dobrý, akorát netušíme, co je to za zázrak.
Docela pěkný návrh, hned je jasný předmět podnikání.
Opět pěkný návrh a hned je zřejmé, jaký je předmět podnikání.
Pěkný dojem kazí medaily. Detaily na nich jsou nečitelné.
Obálka, která se dobře pamatuje.
Docela hezký a pro oči příjemný návrh.
Grafika v starším stylu na novějším lístku, ale mně se líbí.
Opět provedení v starším stylu, ale proč ne.
Tomu říkám využití plochy! Jen bych vypustil vpravo nahoře lomenou dvojlinku.
Chybí místo na známky. Návrh je zajímavý, ale zabírá moc místa.
Optimistické veselé provedení v modrém.
Hitler nepotěší, ale návrh je příjemný pro oči.
Decentní návrh.
Vyvážený grafický návrhh.
Avantgardní návrh. Opravdu lahůdka.
Elegantní návrh ve stylu módních časopisů.
Typická reklama na výrobky od Spojených českých akciových továren na mýdla a svíčky SAPONIA, viz logo s čápem. Možná, že více než provedení v černé barvě by sedlo provedení v barvě tmavomodré.
A je to pravda!
Pokus o neotřelou grafiku známé firmy vyšel průměrně.
Známá značka Lorenz v hezkém návrhu s vhodně zvolenou barvou.
Stejná firma, ale návrh je ve starším stylu.
Tohle je technická nádhera!
Střídmá elegance.
Skoro to stejné, jenom na lístku.
V prohlížení lze stále pokračovat.
Zde se můžete vrátit na předchozí stránku.