Krása filatelie - firemní celistvosti (3. pokračování)

Dušan Polanský

Jméno majitele firmy dominuje. Ale proč ne.

Trochu přeplácané, ale celkově slušná práce s jednou barvou.

Trochu agresivní grafika, ale každému je jasné, o co se jedná.

Majitel školy prodává své jméno. Dodejme, že poutavě.

Grafika i frankotyp jsou elegantní.

Co se vyrábí je jasné i bez znalosti němčiny. Na známce je perfin.

Elegance tentokráte v lehce zeleném provedení.

A tentokráte elegance v hnědém provedení.

Sice až trochu moc pestré, ale dojem je přesvědčivý.

Typický firemní lístek. Vlevo je obrázek ilustrující poskytovanou službu.

Tak trochu romantické chápání grafiky. Ach ty staré krásné časy.

Grafik vše zvládnul jednou barvou na výbornou.

Pokus o práci s dvěma barvami. Dopadlo to všelijak.

Málo časté foto celé fabriky na firemním lístku.

Atypické využití plochy obálky. Grafik si vystačil s jednou barvou.

Opět atypické využití plochy obálky a grafik opět použil pouze jednu barvu.

Ohýbaný nábytek a tomu odpovídá i ohnuté logo. Tak to má být.

Skvělá práce s jednou barvou. Když Daněk, tak i opravdový daněk.

Tenhle lístek jsem sem dal hlavně kvůli zajímavému jménu.

Lístek je zde hlavně kvůli zajímavému reklamnímu přítisku.

Orientační náčrtek je výborný. Ale co v čísle 21 je, se dozvíme až z druhé strany.

Doklad, že před válkou se v Brně běžně používala němčina.

Tomuhle říkám elegantní návrh.

Zajímavý pokus o návrh s dvěma barvami.

Majitel se má až moc rád, ale práce s odstínem barvy skvělá.

Zdařilý pokus o symetrii textu. V té době telefon byl něco!

Jednoduché, vtipné a dojem je příjemný.

Podobný styl jako u předchozí celistvosti.

Zdařilý pokus o práci s jednou barvou. A hlavně myšleno i na místo pro známky!

Ke kloboukům tak hezké logo jistě patří.

Návrh ještě z dob Rakouska Uherska.

Elegantní, ale do loga nepatří drobný text.

V prohlížení lze stále pokračovat.

Návrat na předchozí stránku.

Domů | Prolog 2001: Vesmírná odysea | Nejen básně v próze | Články