Krása filatelie - firemní celistvosti (2. pokračování)

Dušan Polanský

Jednoduché, ale jasné a výborně čitelné.

Majitel je na své jméno hrdý. Možná bych trochu ubral a zvětšil logo firmy.

Grafik se mohl sice trochu mírnit, ale logo je vtipné.

Každé technické srdíčko zaplesá.

To stejné, jenom v trochu jiném provedení.

Poměrně častá firemní celistvost, ale to jí na půvabu neubírá.

Téměř stejná firemní celistvost, jenom s vytištěnou adresou obchodního zástupce.

Firemní lístek vyplacený místo poštovní známky tzv. frankotypem. Tím se rozumí otisk výplatního razítka obvykle i s reklamním přítiskem, jenž na základě smlouvy s poštovní správou dovoloval nahradit poštovní známku.

Co pán J. Šifta vyráběl či prodával je jasné. Akorát matoucí zkratka p. (pošta).

Stejná firma, na obálce chybí část textu.

Působivé.

Elegance v modrém provedení.

Atraktivní textové logo. Reklama na čokoládu Diana působí příjemně.

To stejné v německém jazyce, ovšem problém s místem na známku.

Každému je jasné, co tahle firma prodává. Tomu říkám marketing.

Vtipné logo i úsporné využití plochy obálky.

Hitler mrazí, ale využití dolního okraje obálky je výborné.

Hitler nepotěší, ale základní firemní údaje jsou sděleny elegantně.

Elegantní návrh, jenom málo místa na známky.

Netradiční umístění firemních údajů a je i místo na známky.

Stejná firma, jenom údaje jsou na firemním lístku.

Tak tohle firemní logo navrhoval opravdu GRAFIK.

Stejné logo, jenom o něco menší a z Moravské Ostravy.

Pěkný nápad, až na 4 typy výplně ploch a ve velikém písmu světlé svislice.

Reklama zabírá až trochu moc místa, ale zaujme.

Docela efektní, ale jako obvykle u tohoto typu návrhu, málo místa na známky.

Zajímavý návrh v červeném provedení. Frankotyp dojem umocňuje.

Stejná firma, ale jiná lokace.

Kapánek moc detailů.

Textově vynikající. Obrázek s babičkou je hůře čitelný. Měl být o kousek větší.

Textově elegantní návrh.

Trochu zvláštní, ale přitom zajímavý návrh. Barva papíru je zde důležitá.

Známá reklama na inkoust z doby Rakouska Uherska zaujme i dnes.

Secesní provedení textových údajů o firmě.

Využití levé strany pro názornou technickou reklamu.

Pokud vás to ještě neomrzelo, můžete v prohlížení pokračovat.

Návrat na předchozí stránku.

Domů | Prolog 2001: Vesmírná odysea | Nejen básně v próze | Články