Dušan Polanský
Někdy mě zaujme název firmy, ale co nám chce obrázek sdělit?
Známé logo nápadité svojí jednoduchostí.
Lístek je navržen s velikým vkusem.
Obrázek je moc detailní, filatelistu proto spíš zaujme perfin RAS.
Franko reklamní razítko ukazuje, že pojišťovna již nějaký rok má.
Zaujmou jména německých advokátů a známky Hradčan.
Logo vás potrápí identifikací písmen. Vtipně je logem oddělen německý a český text.
Firma nám zůstala utajena!?
Příliš rozdílné fonty písma.
Rott měl kdysi v Praze hodně obchodů.
Ukázka využití staré firemní obálky v nových dobách.
Hezký návrh. Výborné využití plochy obálky.
Text tvarovaný do trychtýře.
Nic zvláštního, ale příjemně ladí text, barva obálky i známky.
Logo mělo být vytištěno větší.
Velmi efektní použití dvou stylů písma.
Docela správně dominuje jméno majitele. Dnes si firmy na to až tak nepotrpí.
Opticky příjemná celistvost, ale šikmé a rovné písmo se k sobě moc nehodí.
Text obsahuje jenom nejzákladnější údaje o firmě.
Ukázka opravdu decentně navrženéhé lístku s reklamou na lék.
Docela esteticky propojené dva rozdílné styly písma.
Obdivuhodně pestré portfolio.
Ukázka moderního návrhu. A dodejme, že vydařeného.
Zde můžete pokračovat v prohlížení.
Zde se můžete vrátit na předchozí stránku.